کسب بیت کوین رایگان

استخراج بیت کوین رایگان با بازی کردن

کسب بیت کوین رایگان

استخراج بیت کوین رایگان با بازی کردن

در تجارت ما همه برنده هستند، شما با استفاده از یک متود ساده و کارآزموده شده می توانید درآمد داشته باشید و یا محصولات خود را به نمایش بگذارید.

مهمتر از همه اینکه ما با ادغام چندین روش در دنیای بزرگ تبلیغات اینترنتی ، این موسسه را بنا کرده ایم و با استفاده از مجهزترین وسایل و امکانات آمده ایم تا جایگاه خود را در این تجارت بدست آوریم. پس با خیال راحت به ما به پیوندید، ما آمده ایم تا با شما رشد کنیم.

مافقط معتبرترین سایت های کلیکی را به شما معرفی کرده ایم سایت های زیادی هستن که سود بالاتری می دهند که اکثرا توی چندماه اسکم شده وکلاهبرداری کرده اند.این سایت های ذکر شده هم تا الان سابقه خوبی را دارا می باشند خود ما هم با این سایت ها کار میکنیم وهیچ گونه تعهدی درقبال این سایت ها نداریم.
این سایت برای شما چند تا بازی قرار داده(نسبتا ساده)با انجام بازی ها شما قدرت استخراج خودتون رو افزایش میدهید وسه تا ارز داره که شما میتونید هر کدام از اونارا که خواستید استخراج کنید
دانه بامبو 4 سال زیر خاک می ماند و رشدش دیده نمی شود اما در سال پنجم، 25 متر رشد می کند.
کمی صبور باشیم، موفقیت یک شبه به دست نمی آید

طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

سرمایه گذاری در سایت رولرکوین آیا بصرفه است؟؟؟

چهارشنبه, ۳۱ خرداد ۱۴۰۲، ۰۲:۴۹ ب.ظ

سلام

حالتون چطوره امیدوارم از آموزش های ما استفاده کافی رو کرده باشید

 

تو این پست میخوایم برسی کنیم ببینیم آیا تو سایت رولرکوین سرمایه گذاری کنیم درآمد خوبی داره؟

 

اصل سرمایمون تا چند وقت بعد برمیگرده

 

من یه فرمول شخصی خودم دارم بهتون میگم دقیقا هم درسته خودم چندین بار حساب کردم درست بود

 

هر 1ph قدرت یا همون 1000 درآمدش 60 سنت 0.6

 

یعنی اگر شما 100ph یا 100000 قدرت داشته باشی درآمد ماهیانت حدود 60 دلار

 

خب برای درآمد 60 دلاری در ماه حالا باید چقدر سرمایه گذاری کرد؟

 

دلار که الان در بازار 50 هزارتومن یعنی ماهی 3 میلیون تومن

 

خب من بهترین ماینر ها رو برسی کردم تو میتونی با 30 عدد رولت یه ماینری رو بخری که  قدرتش 360 باشه و حدود1% هم

قدرت هدیه داره

 

برای رسیدن به یه قدرت خوب درآمد زا چقدر باید بزاریم؟ الان بهتون میگم

 

مثلا شما با سرمایه گذاری 500 میلیونی یا 10000 هزار دلار ببینیم درآمدمون چقدره

 

الان دلار 50 هزارتومنه قیمت به تاریخ این نوشته که خاطره میشهlaugh

 

شما مثلا دوج کوین میخرید انتقال میدید سایت که تبدیل به رولت کنین هر رولت یک دلاره مثلا الان برای تبدیل دوج کوین به رولت تخفیف داره 35%

 

داره یعنی فرض کنین با 10000 دلار چیزی حدود 13000 دلار رولت گیرتون میاد اگر تو سایت ماینر های خوب رو بخرید چیزی حدود بالای 200ph

 

قدرتتون در میاد تازه خود سایت هر ماینرش تا 10 درصد قدرت هدیه داره بنظرم با همه چی میتونید یه اتاق تا 250ph رو جمع کنید=250000000

 

خب حالا بریم سراغ درآمد دلاریمون ببینیم چقدر میشه؟

 

هر 1ph گفتیم 60سنت 0.6 250 تا0.6 میشه 150 دلار ماهی 7.500 تومن 7میلیون  پانصد!!!!!!

 

البته این رو هم بهتون بگم الان قیمت ارز ها خیلی پایین مثلا شما اگر ترون ماین کنید روزی 70 عدد ترون بهتون میده قیمت الان ترون 3.200 تومنه

 

آینده حتما افزایش قیمت میخوره وقیمتش بالا میره بیت کوین بایننس کوین دوج کوین الان قیمتشون واقعا پایین این هم رو درامد سایت تاثیر میزاره

 

مثلا شما با 250ph قدرت  ماهی 2100 عدد ترون ماین میکنید  بایننس کوین 0.58 دوج ماهی 2200 تا بستگی داره چیزی که

من بهتون گفتم

 

تقریبی هستش

 

این بود درآمدش خودتون فکر کنید ببینید واستون بصرفه هست یا خیر

 

این رو مد نظر داشته باشید که اگر قیمت بایننس کوین که الان 233 دلاره  بگرده به 1000 دلار برسه  که این اتفاق هم خواهد افتاد شمایی هم  که 250ph قدرت داری ماهیانه بالای36 میلیون درآمدم  خواهی رسید  چون ما  در سایت ارز دیجیتال ماین میکنیم ارز دیجیتال هم قیمتش بره بالا ما هم سود بیشتری میکنیم.

 

یا قیمت دوج کوین  یه زمانی به بالای 15 هزارتومن رسید یا خیلی از ارزهای دیگه در سایت شما میتونید ماین کنید و تو کیف پولتون نگه دارید و به

 

موقع بفروشید وچندیدن میلیون سود کنید من تو توضیحاتم حداقل ها رو بهتون گفتم این نظر هم بهش نگاه کنید تصمیم باشماست

 

دوتا سایت هستن که از من دقیق تر بروز هم هستن اصلن فکر کنید روش من اشتباست

 

تو این سایتها میتونید قدرتتون و اون چیزی رو که میخواید ماین کنید رو بزنید و دقیقش رو بهتون بگه

 

 

 

موفق باشید wink

 


ماشین حساب شماره ۱ رولرکوین
https://captainjellybones.github.io/Rollerbuddy/

 

 

ماشین حساب شماره ۲ رولرکوین
https://www.eliottack.com/rollercoin/calculator.php

 

 

آموزش ثبت نام در سایت

 

آموزش ثبت نام 2 توضیحات کامل تر

 

فیلم آموزشی را در آپارت تماشا کنید

 

اثبات برداشتی های خودم

 

 

از اینا گذشته رولرکوین یک بازی استراتژیک میمونه که شما ابتدا یک اتاق دارید و میتوانید اتاق های دیگر را اضاف کنید و قفسه بندی کنید

 

در رهر یک از قفسه ها 8 عدد ماینر بگذارید و از بازی و افزایش قدرت و رتبه خود در سایت لذت ببرید

 

لذت بردن از بازی یک حال است که باید تجربه کنید افراد زیادی در بازی وجود دارند اگر به صفحه اولیه بازی بروید حدود 3.800.000 هزار نفر در

 

سایت کاربر میبینید که در حال ماینینگ و خرید فروش ماینر ها هستند

 

من بیش از 5 سال بازی میکنم و بصورت رایگان با بازی کردن و خرید ماینر توانستم قدرت خودم رو به 20ph برسونم از درآمد بازی که با بازی کردن

 

بود ماینر خریدم الان قدرت 20000 من که فقط بایننس کوین bnb ماین میکنم ماهیانه حدود 0.056 بایننس استخراج میکنم که به پول ریالی حدود

 

700 هزارتومنی میشه البته الان قیمت بایننس کوین 230 دلار اگر قیمت به 1000 دلار برسه من هم ماهیانه بالای 3 میلیون درآمدم میرسه چون ما  در سایت ارز دیجیتال ماین میکنیم.

 

  • بهترین ومعتبر ترین سایت های استخراج ارز دیجیتال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">